сряда, 17 декември 2008 г.

Material girls диспут.....

Темата за обсъждане днес е: "Кое си заслужава повече - да си наемеш проститутка за 120 лв./ час или да омайваш някакви девойки цяла вечер, да изхарчиш почти толкова пари (в зависимост от девойката), а резултатът да е един и същ?"

Внимание, тук не говорим за разни дълбокомислени теории "секс vs. духовно общуване, чувства и т.н.". Става въпрос чисто практично, ако един мъж си търси само секс, коя от двете тактики си заслужава повече?

Почти всичките ми познати мъже все се оплакват, че днешните жени са изцяло материално ориентирани и гледат само портфейла им. Теория, която аз напълно отричам, имайки предвид уникално готините ми във всеки един смисъл приятелки, но...в крайна сметка всеки си формира мнение на база на личния си experience....

Въпросът е, ако наистина е така, хайде да видим толкова ли е лесно с известна сума пари (все пак 120 лв. не са малко) "да забиеш" мацка за една вечер, без да се налага официално да си плащаш?

А ако една друга теория е вярна, че "светът е пълен с отчаяни жени, било съпруги или не", че то направо ми се вижда фасулска работа....

То, добре че не ми се налага да я прилагам на практика, но ще ми е интересно да видя кой какво мисли по въпроса?:)

2 коментара:

Lucy Setian каза...

Малко прекалено е за една вечер да се случи. По-скоро истинските материални дами посвещават повече време на изцедителния процес, за да бъде той качествен откъм порфойлоизпразнителна гладна точка. Едва ли някой мъж, който си търси просто афера за една нощ ще се занимава толкова усърдно да пръска пари по непозната, освен ако наистина не е курва.

Екипът на Ре-стАрт БГ каза...

Да, права си, и аз това се опитах да "защитя" пред младежа...че ако си мисли, че ще мине само с толкова пари при една истински "материална", златотърсачески настроена жена, много се лъже...

По-лесно, бързо и ефективно ми се вижда да си поръчаш луксозна проститутка:)

Но явно днешните мъже обичат да си измислят оправдания защо не им върви с жените...Най-лесно е да ги обвиниш в материализъм:)

Добре, че не сме мъже:))