четвъртък, 4 декември 2008 г.

Страхотно:) Браво на Бърди!

Това е едно от най-вдъхновяващите неща, които съм чела напоследък!

Благодарение на такива хора и споделени "лични победи" ми се връща вярата, че ситуацията винаги може да се подобри, колкото и кофти да ти изглежда в даден момент.

Мерси за вдъхновението, Бърди! Пожелавам ти да си все така щастлива и обичана:)

"А днес за шест неща:
Публикувано от birdita на декември 1, 2008
На Танчето явно не й стигнаха десетте неща, които ме правят щастлива, та ме сръчка да пиша за още шест.

По стечение на обстоятелствата прочетох точно този й пост в момент, в който ги преживявах всичките накуп и си помислих колко ще ми е трудно да се откъсна от този конкретен момент и затова бях решила да отложа писането. После обаче си казах - какво от това, че ще вляза в конкретика? Стига сме мислили и писали глобално, ежедневието също може да е прекрасно. И така.

1. Щастлива съм, че отглеждам и възпитавам отговорно и самостоятелно дете, което мога да поверя на грижите на баба за един уикенд и да се откъсна от него без това да ни нанесе някакви травми. Това означава, че макар с него да живеем сами и да си се обичаме много, сме успели да избегнем симбиозата, която да не ни позволява да „дишаме” самостоятелно.

2. Доволна съм, че макар че се разведох със сина й, с бившата ми свекърва успяхме да запазим достатъчно цивилизовани и приятелски отношения, че да поеме грижите за Иво за този уикенд с удоволствие.

3. Щастлива съм, че съм с мъж, който ме разбира дори без да казвам нищо и разбира значението на малките детайли. Който ме посреща в дома си, където ме чакат четка за зъби и пантофи-кученца :) Който е прекарал последните два дни в ровене из сайта на дюканките за рецепти за вечерята, която да ми сготви и е прочел всяка буква от блога ми, за да е сигурен, че ще сготви само неща, които обичам и по начина, по който ги обичам. Който ми казва, че съм красива преди да излезем да ме запознае с приятелите си и че съм била страхотна – след това.

4. Връзката ми, като цяло. Не помня някога да съм се чувствала по-обичана, по-обгрижвана и по-спокойна. Тихо и ненатрапчиво Пламен влезе в живота ми толкова много, че вече не мога да си представя да живея без него. Мога да пиша до безкрай за невероятното чувство на разбиране и спокойствие, което ми носи, за щастието, което ми носят моментите ни заедно и болезнената липса, когато не е до мен. Но няма да ви досаждам:)

5. Предстоящите коледни празници, които тази година ще са още по-специални; подаръците и украсата, всичко свързано с празника - печенето и украсяването на меденките, пазаруването и опаковането, надписването на картичките, благотворителните мероприятия.

6. Планирането на новогодишното празнуване, което обещава да бъде много много весело и уютно. "

Няма коментари: