петък, 28 ноември 2008 г.

Топли, цветни шапки

Егати, оказа се голям проблем да си намериш готина, цветна и най-вече топла шапка в София....Изръшках всички известни ми търговски места, в които мислех, че мога да намеря нещо по въпроса.
Аз обикновенно не се тръшкам за подобни неща и shopping обикалянето изобщо не ми е любим спорт, но....студно си навън, да му се не види:)
Баба ми казваше едно време "Никой не може да ти отнеме това, което ти е в главата или в сърцето". Отдавна доказана истина! Каквото научиш, за теб си е:)
По-този повод отдавна се каня да си припомня поне най-простата плетка, която тя ми показваше и която върши чудесна работа за плетене на топли и весели шапки и шалове.
Аз не само, че я знаех идеално в първи клас, ами и пуловери на куклите си плетях....Ама пуста модернизация, сега знам да работя перфектно с Excel и SPSS, а ушите ми мръзнат:( на куклите им е лесно в шкафа....
Така че, Оги (и Дид), предупреждавам, че в най-скоро време ще ви спретна един уоркшоп по плетене на шалове и шапки. Само трябва да ме инструктирате точно какви куки и колко прежда ще трябва за някой от тук приложените модели:)
После да не кажете, че не съм ви предупредила:) А пък аз в замяна ще "изплета" нещо шарено, топло и вкусно!:)







7 коментара:

Анонимен каза...

Ани...ще ти покажа...а ако искаш може и една шапка да ти изплета...колко му е...

Анонимен каза...

пак аз..ами те иглите зависят от преждата..
по-добре си харесай някаква мекичка прежда..аз най-обичам тези за бебетата дето са...хем имат много свежи цветове...хем са мекички...и не сяа скъпи..тоест може да си вземеш повече зветове ако искаш...
за игли...може да ти дам някои от моите...като гледам ще ти трябват пет...като за чорапки...

Екипът на Ре-стАрт БГ каза...

малий, много сложно ми се струва това с 5-те игли:) освен заедно с теб да отидем на пазар за прежда, че да не оплескам нещо:)

И аз искам нещо меко и цветно. Даже си мислех за букле, има такива готови много шарени, какво ще кажеш?

Анонимен каза...

ми...незнам...аз не съм голям фен на буклето....ама то пък...шапото ще си е твое...важното е ти да си го харесваш...
иначе като си търсех прежда за шалче с мъка намерих магазин на прежди. просто всички които знаех се оказаха затворени..
пък няма проблем да напазарим заедно.
а за петте игли...ми ще измисим нещо по-лесно тогава...или аз ще ти изплета шапката а ти ще си изплетеш шала:))

Екипът на Ре-стАрт БГ каза...

ааа, виж, така ми се вижда по-изпълнимо:) поне на първо време! Ще го измислим тези дни, само да свърша с листовките:) И с Диди сме се разбрали да се видим, така че ще стане супер!

Анонимен каза...

супер значи...аз само от сега да кажа че викенда ме няма по софийско...

Екипът на Ре-стАрт БГ каза...

знам бе, споко! другата седмица на по-спокойно:) като няма стикери из цялата къща...:)