петък, 13 февруари 2009 г.

Лечебната сила на барабана

Като ви каже някой, че всичко, което ни се случва в живота си има причина и е важно по някакъв начин за нашето израстване, повярвайте му!

От 15 години се занимавам с барабани, като минах през всякакви фази - през необяснимия силен и сериозен интерес да се науча професионално да свиря, уроците, купуването на цял комплект барабани за качествен "тормоз" над домашните......през известен срам, че все пак съм момиче, пък какви са тези "мъжкарански дейности".....след това удовлетворението от професионалното записване на аудио-албум в студио....за да стигна до счупването на педала за касата в "най-гладните" години, в които на никой не му беше до музика и странични дейности. И да ги зарежа съвсем!

И след близо 10 годишна пауза (кога минаха, беее?:)) изведнъж миналата година реших, че трябва да си купя нов педал, нови палки и да продължа да правя това, което ми носи голяма наслада и успокоение на душата (за съседите нищо не мога да кажа...:)))

Пак необяснимо - защо точно сега, откъде пак наново?

Докато не прочетох някъде, че всъщност свиренето на барабани е било "женска, ритуална дейност" в древни времена, метод за свещенодействие и важна духовна практика. Докато не се запознах с прекрасната Роси, която също свири на барабани (нищо, че има 3 деца.....и далеч не е несериозна и безотговорна) и.....до вчера, когато присъствахме на представяне на книгата "Лечебната сила на барабана".

http://www.pingvinite.bg/?cid=5&NewsId=121

И изведнъж всичко си дойде на мястото:) след 15 години! Винаги съм обичала и умеела да се занимавам с деца, а и с възрастни. Но истинско удовлетворение ми носят едни грейнали детски лица, независимо дали ще ги уча на английски или на други неща.

Винаги съм искала (и дълбоко в себе си знаела, че мога) да помагам на изоставени, болни, травмирани дечица.

Винаги съм обичала музиката и участвала с удоволствие във всякакви фестивали, импровизирани концерти и изобщо всичко, което носи радост на душата.

Но никога не ми е хрумвало, че мога да обединя тези си умения и способности в едно полезно цяло.

И изведнъж "откривам" тези хора, техните идеи и ентусиазъм:
http://network-hv.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1702&Itemid=51
и това: http://www.libera-institute.com/drum_circles/

Как да не съм щастлива и вдъхновена, а? И после съм си била пишела само "оптимистични коментари" във фейсбука:) Ами какви да са при такава вселенска и вътрешна хармония?:))

Сега остава да превърна този ентусиазъм в конкретни страхотни проекти:) С помощта на страхотните си приятели, разбира се! Колко прекрасно!

2 коментара:

libera каза...

Здравейте Ainee!

Радвам се, че сме Ви направили по-щастлива и вдъхновена.

Повярвайте ми, нищо не е случайно!

Поздрави и много успехи,

Мартин Иванов
директор
Libera Institute
www.libera-institute.com

Екипът на Ре-стАрт БГ каза...

Здравейте!

Благодаря за коментара! Това, че няма нищо случайно си е доказана истина, но все пак е хубаво като ни се слчва отново и отново:)

Тъкмо си мислех кога да намеря време да ви пиша и намирам този коментар в блога:)

Много вдъхновяващо!

Много бъдещи успехи и на вас и надявам се, до нови барабанни вдъхновения!

Ани