вторник, 3 февруари 2009 г.

Любовта е ключът към всяка загадка…..

o Не ме интересува с какво си изкарваш прехраната.
Искам да зная за какво копнееш и дали смееш да мечтаеш за срещата си с обекта на своя копнеж.
o Не ме интересува на колко си години.
Искам да знам дали би поел да се изложиш на риск заради любовта, заради мечтата си, заради приключението да бъдеш жив.
o Не ме интересува в какви кръгове се движиш.
Искам да знам дали си докоснал сърцевината на собствената си скръб, дали предателствата от живота са те направили по-открит, или си се сгърчил и затворил от страх да не те наранят отново. Искам да зная дали можеш да седиш с болката, моята или твоята, без да се помръднеш, за да я прикриеш, потушиш или премахнеш.

Искам да зная дали можеш да изживяваш щастието, моето или твоето, дали можеш да танцуваш от радост и да оставиш възторгът да те изпълни чак до пръстите на ръцете и на краката, без да ни предупреждаваш да бъдем внимателни, да бъдем реалисти, да не забравяме ограниченията на човешкото.

o Не ме интересува дали това, което ми разказваш е истина.
Искам да зная дали можеш да разочароваш друг, за да бъдеш верен на себе си, дали можеш да понесеш обвиненията в предателство, но да не предаваш собствената си душа, дали можеш да бъдеш обезверен и по този начин достоен за доверие.

Искам да знам дали можеш всеки ден да виждаш красотата, дори и когато тя не изглежда красива, и дали можеш да подхранваш живота си от нейното присъствие.

Искам да зная дали можеш да преглътнеш провала, твоя или моя, и независимо от това да застанеш на брега на някое езеро и да извикаш към сребърната пълна луна: „Да!”.

o Не ме интересува къде живееш или колко пари имаш.
Искам да зная след нощ на мъка и отчаяние че можеш да станеш, отпаднал и съсипан до изнемога и да неправиш необходимото, за да бъдат нахранени децата.

o Не ме интересува кого познаваш и как си се озовал тук.
Искам да зная дали можеш да застанеш заедно с мен в средата на огъня, без да трепнеш.

o Не ме интересува къде, какво или с кого си учил.
Искам да зная кое е онова, което те поддържа отвътре, когато изгубиш всичко останало.

Искам да зная дали умееш да оставаш насаме със себе си и дали наистина харесваш собствената си компания в моменти на празнота.

Искам да зная дали имаш усещането, че твоята душа докосва моята...че сме частици от обща Вселена.”

Силвия Браун "До другата страна и обратно"

3 коментара:

Meandra каза...

Women love us for our defects. If we have enough of them, they will forgive us everything, even our gigantic intellects.
Oscar Wilde

A man can be happy with any woman as long as he does not love her.
Oscar Wilde

Meandra каза...

Това горното го казвам като контрапункт ... така де, нали трябва да обогатим темата

Екипът на Ре-стАрт БГ каза...

Ха-ха, правилно:) Но ако и това, което казваш е вярно, мога само да възкликна "Poor men"....дано да не е. Все пак има и щастливи любови, нали така?:)))