петък, 13 февруари 2009 г.

Нови идеи и добре свършена работа

Ех, че хубаво - тази седмица толкова нови идеи и неща се включиха в ежедневието ми, че наистина се чувствам прекрасно. То си и доказано, че най-зле ми влияе застоят от всякакъв вид и че не случайно искам да отида в Китай, нищо че си имат проклятие "Пожелавам ти да живееш в интересни времена.":)))

Така или иначе ето една хубава идея, реализирана блестящо, с вкус, пари и атмосфера:)))

Къща в Родопите за компания от 12 човека, т.е. нещо, което надявам се още това лято ще тестваме на живо:)

Но да не се стискам, споделям, защото наистина е много качествено направена:)

http://www.thereddoorshouse.com/pictures.html


Enjoy!

10 коментара:

Анонимен каза...

А ти Ани знаеш ли че май таз къща съм я гледала в някой брой на Наш дом:))
Прекрасно изглежда...съвсем като от списание:)

Екипът на Ре-стАрт БГ каза...

Да, Огсъне, личи си, че е правена с много пари, но хубавото е, че е докарана и на всук много добре:) кога ще си измислим едно виждане, знаеш ли колко ми е домъчняло за вас:) ако се чувате с Петя, прати и специални поздрави!

Анонимен каза...

Ами всъщност май по-често с ели се чуваме...макар че...напоселдък само обещавам да се обадя и така си остават нещата..
иначе ние трите се видяхме мисналия викенд...не..по-миналия...даже и серги и боби видяхме...при драговците ни направи среща ели...затова...
ама това заради болницата..иначе искаше да ни води за китката на мишето...обаче пък ти не си вдигаш телефона...пъки студено..абе...размина се организацията..а аз написах роман:))
ами мен тоз викенд ме няма...ама мисля че и без това викендовите уговорки са трудна работа...та в общи линии..когат кажеш седмично:))

Анонимен каза...

ама че съм добра в правописните..не..бързописните грешки...
ъъ..романа е това писание по-горе..иначе напоследък бълвам таблички само:)))
ъъ..и ко може седмична среща поне в седем...ъъъ...

Анонимен каза...

а на това чудо му е развален часовника..твърди че сега е обедно време...па си е баш 40 минути преди полунощ:))сигурно луната е пълна

Екипът на Ре-стАрт БГ каза...

ха-ха, явно късно вечер е по-лесно да те намери човек:) то за китката се размина най-вече, защото беше адски студено за току-що излекувания Мишо. Аз исках да ви водя в къщата за чай и мъдрост, но на Ели нещо й и съвестно да оставя Мишо на техните...та не знам. Иначе 7 часа си е супер! Ако постигнете договорка с нея, само ми кажете и се виждаме. Аз съм най-лесна:) пък ти стига се преработва, ще ти излезе гърбица, виж какви интересни неща има по този свят:)хайде много цунки от мен!

Анонимен каза...

Мани мани...скоро ша стана съвсем скучновато-леличава

Дени Симеонова каза...

Ани, страхотна къща! Заплюх си я да ходим :) Вие пробвахте ли я вече?

Екипът на Ре-стАрт БГ каза...

ne sme,Deni,tazi godina ne ni ostana vreme mnogo za takiva neshta, no sega se podsetih...tryabva da ya probvame v nai-skoro vreme:)

Анонимен каза...

здесь на данном блоге собран большой набор интересных статей про [url=http://medbaz.com/news-more-917.html]эпилепсия[/url].