сряда, 1 декември 2010 г.

Romance de Amour

Чисто съвпадение на имената е, но ми се иска аз да бях писала това:


Толкова спокойна, обичана и обичаща се чувствам напоследък, че няма какво повече да добавя!!

Освен може би, че имало и такава любов: Без драми, без съмнения, без условия!

Любов, на която единствената й цел е "да ти каже колко много искам да си щастлив и обичан! Никога да не се съмняваш в себе си и в това, че заслужаваш да получаваш истинско приятелство, разбиране, нежност и топлина."

Любов, чието единствено желание е с когото и да вървим по пътя, и двамата да се чувстваме по начина, по който се чувствам аз сега, през тези вълшебни дни, само от факта, че съществува мъж като теб.

Любов, която единствено иска да каже: "Обичам те! Бъди много щастлив и никога не се отказвай от мечтите си:) Аз с каквото мога ще помагам да се сбъднат:)))"

Така че просто ще цитирам другата Ани Виденова с пожелание за прекрасна нощ: "Спокойна съм, когато си наблизо!"

Пожелавам си винаги да е така!!

Няма коментари: