сряда, 29 декември 2010 г.

Невероятната 2010 година и още по-невероятната 2011


Е, това е, убедих се вече окончателно - когато човек е истински и следва сърцето си, всичко е възможно! Дори повече отколкото си очаквал и си смеел да се надяваш!

Тази незабравима 2010 година ще остане в личната ми история като точно такава - година на свобода, свободен и сърцат избор, мечтаене със замах и, което е по-важно и изненадващо за мен, сбъдването на всичките ми мечти с неочаквано добър край:)

Прекрасната ми раница, описанието на нашия скромен, но не и лишен от големи амбиции проект, не къде да е, а в 25-годишното юбилейно издание на 'The Economist" и невероятният ми, оранжев принтер - съвсем неочакван подарък от любимото семейство:)
Явно доста съм слушала тази година, за да го получа...или пък е добър знак, че идва време да поработя "сериозно" за практическата реализация на мечтите си (но без да съм прекалено "корпоративна" и работата да е свързана с неприятни хора и безумен работен ритъм):)))

Ще видим! И ще действаме!

Засега си пожелавам само здраве, много енергия и неотменна вяра в "свестните" хора и в това, че няма невъзможни мечти, стига да не спираш да действаш и сбъдваш!

А останалото ще е:
  • любов, семейство и деца
  • нашата България
  • специалната сладкарница
  • пътешествия из прекрасни, любими и изпълнени с неугасващ дух места
С две думи: "Благо-действие":)))) Благо-даря ти за интересната и прекрасна дума, Гале! Както и на всички останали невероятни, неповторими, свестни хора в моя живот - без вас нищо няма смисъл и посока:)
Щастлива съм, че ви има в живота ми!!!!

2 коментара:

Ves каза...

браво Аничка, много хубаво си го написала :) това с благо-действието много ми хареса, благо-даря и за вдъхновението, което ми носиш :)

Екипът на Ре-стАрт БГ каза...

и аз така, пиле, без хора като теб светът би бил ужасно скучно и сиво място!!!