събота, 12 януари 2013 г.

Love is in the air....and at home in 2013:)))


По принцип винаги съм се притеснявала да говоря публично за любов и ми се е струвало някак си неприлично да говориш за мечтите и нещата, които ти се случват в тази сфера.....
Забележете, да говориш за болести и нещастие си е повече от прието, но затова, че си влюбен или какво искаш да изживееш, еее, това са лични работи, не за пред хора....
И понеже 2013 година ми е една много приятно различна година, реших да излезна от зоната си на комфорт и да споделя какво искам да ми се случи, и вярвам, че ще ми се случи в ЛЮБОВТА:)) Искам 2013г. да е годината на новото, истински открито и щастливо начало в ЛЮБОВТА – за мен и за всичките ми скъпи хора!

Искам ЛЮБОВТА и ПЪЛНОЦЕННОТО СЕМЕЙНО ПАРТНЬОРСТВО да са водещи и всичко друго – проекти, пари, успешна и истинска себереализация да дойде в резултат на хармонията и спокойствието, което ще постигнем в личния си свят!!
Искам да се предам на ЛЮБОВТА, за да направи с мен чудеса:))
Искам да съм нова, друга, освободена от вътрешни чуденки, бариери и страхове!!
Искам да творя слънчеви дела – сама и заедно с моя си чуден мъж!! 
Искам да чувам ежедневно, че някой ме обича, както искам и да танцуваме в пълен синхрон с този някой на точно тази песен: WestlifeWhen you tell me that you love me(http://www.youtube.com/watch?v=va5d3Fr8uQI).
Искам да бъде през 2013г., и през 2014г., и през......дотогова, докато имаме сили да пеем и да се смеем! А като дойде моментът, в който може и да не ни държат краката вече и няма да можем да танцуваме, искам така да си седим с моя прекрасен, добър, човечен, мъдър мъж – и просто да се усмихваме един на друг с очи, пълни с искри и ЛЮБОВ, и да пеем: Tom Jones & Ella FitzeraldSunny (http://www.youtube.com/watch?v=-8Sjikzeg9M&list=LL2MX0bA9aFV4C6qVNd16TcQ).
Така че, да, искам всичко това и ще го имам!!:)))
Пожелавам го и на вас, и ви пожелавам по-честичко да си пеете: Love is in the air
(http://www.youtube.com/watch?v=P2-VGDF4y18&list=LL2MX0bA9aFV4C6qVNd16TcQ)


2 коментара:

Анонимен каза...

Да бъде Ани...
Та нали всяко написано нещо се превръща в истина...
а ако сино желаеш нещо...то се сбъдва:)

Екипът на Ре-стАрт БГ каза...

така е, Огсъне, и аз напълно вярвам в това:)) и за да докажем тази теория на практика предлагам към края на месеца да вземем да се видим:))) че нали знаеш, ако не си уговорим среща, тя ще ни уговори я в метрото, я в парка:))) целувки за теб и малката шушка, която вече сигурно е страшно порастнала:))