събота, 10 април 2010 г.

Заповядай, ЛЮБОВ! ♫ ♫ ♫

Посвещава се на моите два ангела-пазителя и един специален мъж...

Заповядай ЛЮБОВ, толкова мила и нежна,
Заповядай ЛЮБОВ, толкова тръпчива и честна,
Заповядай ЛЮБОВ, неизменна, красива и бодра,
Заповядай ЛЮБОВ, без която изобщо, изобщо не мога.

Не бъди само снимка и спомен в албума прашасъл.
Ела и бъди пълноценна част ти от живота клеясъл.
Заповядай ЛЮБОВ, моля те никога вече,
ти да не се страхуваш, толкова дълго те чаках и често сънувах... (2)

Заповядай ЛЮБОВ, разполагай се трайно и свойски,
няма защо и от кого да те крия аз толкоз геройски!
Заповядай ЛЮБОВ, чуваш ли, много те моля,
бъди ти във мен и аз – част от твоята роля! (2)

Защото животът и без друго е толкова кратък,
За да се крием, мълчим и да я караме как да е нататък...
Заповядай ЛЮБОВ, бъди тук, в този дом, господарка!
Кафето за двама готово е вече и чака те,
чака ни, в старата кафеварка... (2)

Заповядай ЛЮБОВ, завинаги ти остани,
сила, надежда и слънце да ни дариш.
Заповядай ЛЮБОВ, никога недей да си тръгваш!
Толкова пусто и празно е без теб, дори
и когато си мслиш, че си обръгнал... (2)

Заповядай ЛЮБОВ, ела,
бъди,
остани,
За днес, за утре и разбира се, завинаги!
Заповядай ЛЮБОВ, тук добре си дошла,
Заповядай, ела и с нас открий вечността! (2)

8 април 2010г.
София

Забележка: По мотиви на песента "Не остарявай любов" на Недялко Йорданов и Михаил Белчев....на които също благодаря за вдъхновението!

2 коментара:

Анонимен каза...

страхотно много ми хареса

Екипът на Ре-стАрт БГ каза...

Благодаря, и на мен това ми е едно от любимите:)))